ماجرای پاریس و عکس العمل مردم به آن در دنیای مجازی

حتما تاکنون اخبار و تحلیلهای منتشر شده در باره ماجرای پاریس و دستگیری یک زوج  و یک دیپلمات ایرانی را شنیده باشید.از اینکه این ماجرا از همان بدو اعلام کاملا شبیه یک سناریو بود شکی نیست،اما اظهارات مقامات ارشد امریکا و اسراییل درباره آن از جمله موضع گیری آقای نتانیاهو آنهم دقیقا هنگام بازدید روحانی از کشورهای اروپایی بر سر موضوع برجام،جای هیچ شک و تردیدی در باره همکاری مشترک فرقه رجوی و اسراییل را باقی نمیگذارد.

البته در این مورد حرف بسیار است،اما من در این نوشته تنها سعی دارم تا توجه خوانندگان عزیز را به عکس العمل مردم به این موضوع و موضعگیریهای آنان در دنیای مجازی را نسبت به ادعای طرح شده در باره تلاش حکومت ایران در بمب گذاری نشست فرقه رجوی در پاریس جلب کنم.

وقتی در ساییت خبری رادیو فردا به نظرات مردم رجوع کردم واقعا حیفم آمد تا این نظرات را من هم به سهم خودم منعکس نکنم.حداقل اینطور شاید شانس دیدن نظرات مردم درباره این فرقه برای همگان و بالاخص برای خود وطن فروشان فرقه رجوی  آشکارتر شده و یکبار دیگر به جایگاه واقعی خودشان در جامعه کنونی ایران پی ببرند و متوجه شوند که چقدر کلمه مزدور و وطن فروش لایق و برازنده شان است و این تنها نظر من و سایر منتقدین این فرقه نبوده بلکه نظر اکثریت مطلق جامعه کنونی ایران است.

در ادامه بخشی از نظرات مردم را که در ذیل خبر درخواست نتانیاهو از اتحادیه اروپا به موضعگیری شدیدتر آنها به واقعه پاریس درج شده است رابه  نظر شما عزیزان میرسانم

 

Capture.JPG

Capture.JPG

Capture.JPG

https://www.radiofarda.com/a/netanyahu-tells-europe-get-tougher-on-iran-after-france-plot/29339802.html

من فکر میکنم،تبدیل شدن این موضوع برای فرقه رجوی به ضد خودش در بین ایرانیان داخل و خارج از ایران، کاملا برای همه واضح باشه،طوریکه نیازی به تفسیر بیشتری نداشته باشه و یکبار دیگه عمق تنفر ایران و ایرانی رو از این فرقه مزدور و وطن فروش و بی پرنسیب رو کاملا ثابت میکنه.

نادر کشتکار

آلمان

Hinterlasse einen Kommentar